Кол?сн? гальм?вн? цил?ндри встановлен? всередин? кожного колеса. При натисканн? на гальм?вну педаль р?дина ?з головного гальм?вного цил?ндра перет?ка? у порожнини кол?сних цил?ндр?в та переда? тиск на поршн?. ?х конструкц?я, в?дпов?дно, в?др?зня?ться для дискових ? барабанних гальм?вних систем. На в?дм?ну в?д дискових механ?зм?в, у яких гальм?вн? цил?ндри ?нтегрован? у суппорт, у барабанних системах вони ? окремими елементами конструкц??. У випадку дискових гальм ц? поршн? змушують колодки стискати зовн? гальм?вний диск. У барабанних гальм?вних системах кол?сн? цил?ндри розпирають колодки, як? знаходяться всередин? барабану.
У так?й систем? на кожному колес? може бути один або два кол?сних цил?ндра, як? розсувають гальм?вн? колодки та притискають ?х до внутр?шньо? поверхн? барабану при натисканн? на педаль гальм. Барабанна система ?з двома цил?ндрами назива?ться дуплексною.
Запорука гарного функц?онування ус?х компонент?в гальм?вно? системи – пер?одична зам?на гальм?вно? р?дини. По-перше, вона г?гроскоп?чна, тобто вбира? у себе вологу. В?д цього знижу?ться температура кип?ння, ? при сильному нагр?ванн? р?дина може перетворитися на пару. На в?дм?ну в?д р?дини, пара стиска?ться ? не переда? потр?бний тиск кол?сним цил?ндрам. По-друге, гальм?вна р?дина працю? як змазка у головному та робочому цил?ндрах, ? вимива? продукти тертя – др?бний металевий пил. В?д абразивного зношення та зовн?шнього впливу першими страждають ?умов? манжети (цил?ндр почина? п?дт?кати), згодом з'являються пошкодження корпусу цил?ндра, а пот?м швидко поширю?ться короз?я. Таким чином, якщо р?дину не зм?нювати, це призведе до виходу гальм?вних цил?ндр?в з ладу. Для б?льшост? сучасних машин терм?н зам?ни гальм?вно? р?дини зазвичай склада? не б?льше двох рок?в.
Ще одна проблема, безпосередньо пов’язана ?з попередньою, – так зване «закисання» поршня у кол?сних цил?ндрах. При короз?? чи потраплянн? сторонн?х матер?ал?в у цил?ндр поршень може в ньому застрягти. ?здити на автомоб?л?, ?з яким таке сталося, не можна, оск?льки його гальма повн?стю або частково не працюють. В такому раз? необх?дна зам?на цил?ндр?в. Швидко виявити несправн?сть допоможуть гальм?вн? стенди, розташован? на великих СТО.
Зам?нювати кол?сн? цил?ндри новими потр?бно ? тод?, коли порушена ц?л?сн?сть ущ?льнювач?в або спостер?гаються сл?ди п?дт?кання гальм?вно? р?дини. Барабанн? гальм?вн? колодки та цил?ндри мають приблизно однаковий терм?н служби. Тому рекоменду?ться ?х одночасна зам?на. Як правило, це значно виг?дн?ше, ан?ж два посл?довних звернення до серв?су посп?ль.
Знову ж таки, при зам?н? кол?сних цил?ндр?в доц?льно зам?нювати гальм?вну р?дину, оск?льки у будь-якому раз? знадобиться прокачка г?дравл?чно? гальм?вно? системи – при зам?н? цил?ндра у контур нев?дворотно потрапля? пов?тря.
П?д час демонтажу цил?ндр?в та в?д'?днанн? в?д них гальм?вних трубок чи шланг?в потр?бна акуратн?сть та уважна робота спец?ал?ста, оск?льки при пошкоджен? трубки чи шлангу вони також вимагатимуть зам?ни.
Щоби уникнути помилок при зам?н? гальм?вних цил?ндр?в та додаткових позапланових витрат, компан?я Bosch рекоменду? проводити обслуговування гальм?вно? системи на станц?ях СТО Бош Авто Серв?с, як? мають навчений персонал та необх?дне устаткування для квал?ф?кованого ремонту. Окр?м того, обираючи продукц?ю для зам?ни, сл?д дов?ряти лише як?сним виробникам.
Кол?сн? цил?ндри Bosch виготовляться ?з чавуну або алюм?н?ю. Ретельний доб?р сировини та сувор? допуски гарантують тривалий терм?н служби, а ущ?льнювальн? та протипилов? манжети ?з високояк?сних матер?ал?в забезпечують ?деальне функц?онування та повну герметичн?сть цил?ндра, що запоб?га? потраплянню всередину бруду, пов?тря та вологи.
Окр?м того, для ремонту барабанних гальм?вних систем компан?я Bosch пропону? комплекти Kit Pro та Kit Super Pro, як? м?стять у соб? наб?р потр?бних компонент?в.
Kit Pro включа? вс? необх?дн? компоненти системи для зам?ни (наб?р кол?сних гальм?вних цил?ндр?в на одну в?сь, комплект гальм?вних колодок, монтажн? комплектуюч? та стяжн? пружини), а Kit Super Pro на додачу до цього м?стить регулятор та постача?ться у передз?браному вигляд?. Це дозволя? значно швидше та легше зам?нювати детал? гальм?вно? системи. До того ж, знижу?ться ймов?рн?сть помилок при проведенн? ремонту автомоб?ля. Комплекти п?дходять для ремонту 95% автомоб?л?в.